Video Pencegah Maksiat

Pencegah maksiat perosak bangsa

Melenting masyarakat apabila disiarkan…ini bukan mengaibkan..tetapi pengajaran kepada manusia lain yang berniat nak melakukan zina..marah kepada JAIS..tetapi yang rakam sendiri tak marah lak..seronok sebab gambar bogel..ini hanya tangkapan…buat penilaian..apabila kita tonton video ini kita tau yang mana boleh buat bini..sekarang susah nak cari bini..sebab suma dah lobosssssssssssss…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Lagi Artikel Menarik, Sila Klik Disini

15 Comments so far

  1. anti melayu on March 10th, 2008

    bodoh punye melayu,so busy body about people kahwin already or not!

  2. prosak bangsa on April 17th, 2008

    melayu ni memang bodah…. senang je nak kencing diaorang nihh…. contohnya AF tu… gua bayar diaorang sikit duit pas tu gua mintak diaorang jadi monyet…. lompat2…. terkangkang2…. jerit2 kat atas pentas…. pastu untuk dapatkan duit gua suruh pulak yang melayu yang bodoh2 yang ada kat malaysia ni beli prepaid yang anak syarikat gua kluarkan pas gunakan prepaid yang diorang beli tu untuk undi monyet2 yang gua latih dalam akademi AF. Duit hasil jual prepaid tu gua bagi lasikit kat monyet2 yang ada dalam AF tu. Pas tu gua upah pulak golongan yang kononnya ahli bijak pandai untuk jadi tenaga pengajar untuk train monyet2 gua ni…. bodoh betul diaorang ni… sanggup tawar diri untuk jadi alat untuk menjahanamkan anak bansa diorg sendiri…. gua pedulik apa, janji gua untung… tapi gua paling saya ialah mawas opps… silap… mawi…. dia kasi gua untuk banyak wooo…. pasal tu gua sangat sayang dengat ini budak botak. skalang ni untuk kurang skit…. gua punya monyet2 kat AF6 ni malas. dah la malas, kuat makan pulak… tapi gua suka pasal moyet pompuan dia punya gelek slupa penari bogel… itu makcik pun buleh tahan… okey laaa.. gua mau kira wang skang…. nanti kita sambung lagi….

  3. bangsa ko jugak on May 8th, 2008

    bodoh punyer perosak bangsa….lahanat

  4. lontong on September 12th, 2008

    malukn melayu sendiri…
    lau btul nk tlg sdrkn melayu..
    byk lg cra yg lbh brksan…

  5. amy on July 21st, 2010

    knpe jais wat cm ni….??sibuk tnye orng…nth ahli kuarge die lg terok….nth ape….bangse len pun die nk kacau??

    bajet bagus!!

  6. bibi on August 26th, 2010

    heheheh klu dah kena siar mcm tu buat lah baik jangan salah kan jais pula dorang jalankan tanggungjawap dorang jah

  7. hamba allah on September 5th, 2010

    Hukum Allah itu memang cantik dan kita hambanya yang lemah tidak mampu berbuat apa-apa.Ikut aje lah utk kesejahteraan…Maksiat memang boleh dilakukan sekiranya tapi dengan syarat 1. Kita tidak mengambil oksigen dari Allah secara percuma hari-hari. 2. Buat maksiat tidak di bumi Allah…pi la tempat lain. 3. Tempat maksiat yang nak kita lakukan itu tidak ada saksi..contohnya bangku tempat kita duduk ngan awek atau katil hotel tempat kita nak buat projek…..kalau kita boleh penuhi hal tu…lakulah maksiat sewenang2 nya….Lihatlah sekarang betapa jatuhnya moral dan kualiti manusia terutama mereka yang tidak mengikut ajaran islam….fikir-fikirlah…keseronokan dan kelazatan nafsu sarakah hanya beberapa saat dan minit je tapi nak menanggung seksa akhirat utk selama-lamanya nanti..wallahualam…..Jagalah tatasusila orang islam sebagai orang islam dan bukannya lagak seperti orang bukan islam……Wallahualam

  8. butuh on December 9th, 2010

    kepala butuh jais… kalau ko btul islam.. ko x malukan orang dengan bawak camera tu untuk siarkan kat dalam you tube… ape dosa menyiarkan aib orang????? nabi ade ajar ke… atau nak buat koleksi korang semata??? nak tangkap… tangkap la… x payah bawak camera.. bawak saksi dah cukup.. kan??? ni la ulama akhir zaman… bawak banyak fitnah… btul la kata nabi tu… tengok dosa orang je… dosa sendiri x nak pikir…

  9. butuh on December 10th, 2010

    tanggungjawab ape kebendenya. siar kat dalam ni. tunjuk aib orang… tanggungjawab ke? Korang tengok sendiri video orang kena tangkap… suruh la orang tu tutup aurat dulu… ni x… siap rakam lagi… kalau bleh nak biar diaorang bertelanjang je… ni ke ulama melayu???

  10. hamba allah on January 12th, 2011

    alhamdullilah semoga bangsa melayu nyesal ngan perbuatanye sendiri,sendiri buat sendiri tanggung

  11. lollipop on March 22nd, 2011

    baguslah..biar melayu sedar betapa rosak anak bangsa melayu sekarang

  12. islam pada nama on May 20th, 2011

    ini bukan caranya, rasanya tak perlu rakaman2 ni, sbb ianya mengaibkan pesalah.dan hukum pengaiban tu adalah dosa. sekadar bg pandangan.

  13. Rainjie77 on June 25th, 2011

    Jangan menilai org membuta tuli sedangkan diri tak betul lagi.

  14. Rainjie77 on June 25th, 2011

    Sesiapa ingin masuk polis bantuan ksb wanita sila call 0179477836.

  15. nizan on October 15th, 2011

    sapa yang kata islam x ajar untuk malukan orang yang buat maksiat… kalau tak mengaji jangan pandai2 nak bagi hukum. Dalam islam orang yang berzina dirotan dihadapan orang ramai bukan dalam penjara macam kerajaan sekarang buat.Kalau tak faham islam pi belajar dulu jangan nak bela orang yang buat salah.

Leave a reply